BERCUTI DENGAN SHAKLEE

Bercuti dengan TAJAAN SHAKLEE

"El pernah tak join trip shaklee ?" .

Jujur , tak pernah lagi tapi el percaya hari itu akan datang untuk el . Setiap orang yang daftar ahli shaklee , berpeluang untuk rebut peluang ni tau . Mari ambil tau percutian shaklee ni macam mana .

Gambar ni mentor shaklee el yang layak join trip shaklee

Pertama sekali , shaklee ada dua jenis trip iaitu antarabangsa dan serantau . Antarabangsa tu kita akan dibawa ke negara negara Eropah dan sekitar . Jika berpeluang , kita dibawa melawat HQ shaklee di California . Serantau tu pula , melancong di negara Asia . Antarabangsa tu boleh pilih lah juga . Nak pilih pergi umrah bagi yang beragama Islam pun boleh .

Bercuti dengan shaklee ni DITAJA SEPENUHNYA . Tiket kapal , makan minum , siap diberi belanja shopping . Extend trip , sendiri tanggung 😂

Mentor el ketika di Jepun

Tau tak ? Bila layak join trip shaklee ni , tak bersendirian . Jika kita dah berkahwin dan ada anak anak , mereka juga boleh dibawa bersama mengikut kriteria yang shaklee tetapkan .

Gambar gambar mentor el bercuti dengan shaklee bersama suami , anak , parents

Seandainya kita tak nak join trip atas sebab yang munasabah , tiket tak burn tau . Kita boleh tukarkan dengan duit .
Ni sebagai contoh . Mentor el tak join trip ke swiss ( international trip ) dapat cash . Trip tak jadi atas sebab negara tu tak buka lagi untuk pelancong luar , shaklee akan bagi duit juga .

Best kan ?

El yang tak pernah lagi join trip shaklee pun excited sangat . Sebab tu el masih setia dengan bisnes shaklee . Nak join shaklee family , boleh klik link .

#nextlevelblogging
#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

Comments

Popular posts from this blog

VITAMIN E

MY SHAKLEE EFFECT : TIADA LAGI DRAMA DEMAM

TIPS MEMILIH BISNES ONLINE